marți, 22 martie 2011

d-na rosu

ma duc, intr-o zi calduroasa de vara sa-i pun o usa de pvc, termopan,, d-nei rosu.locuind la etajul 4 din 4 , era si mai cald. sun la usa, supriza, apare d-na rosu,,, doar in chiloti, in rest,,eva. adevarul ca la varsta de 70 si de ani, aveam o privelista iesita din comun.ma vede,, dar nu inchide usa,, zice d-na,, aaa, credeam ca e vecina,,eu zic,, nu ,, nu sunt vecina sunt cu termopane,,,bine mama, zice ea,, stai ca sunt dezbracata,,,, raspund,,, din pacate mi-am dat seama,,zice doamna,, stai sa ma imbrac,, bine, zic eu,,, inchid ochii si usa .,, nu , nu inchide usa,, poate totusi vine vecina, zice d-na,, intreb,,, tot asa imbracata? pai alfel cum pe caldura asta mama.. raspunde d-na,, n-am ce face si intreb,, dar cati ani are vecina? 34, primesc raspunsul si atunci zic,, d-na,, pana va imbracati dumneavoastra , eu sun la vecina si ii spun ca o cautai,,bine?bine,, mama,, pleaca eu sun la vecina,, de 34 de ani,,caldura mare,,, si astept sa-mi dechida o eva mai tanara. mi-a deschs, o eva,, dar mama vecinei,,,80 si ceva de ani,,,mi s-a fact rau,, de la caldura,, de la eve,,,nu stiu,, dar am luat o pauza de-o bere rece,, sa-mi revin

2 comentarii:

  1. =))))))
    saracul Caragiale...daca ar fi stiu el in ce context o sa ajunga un om sa spuna cuvintele lui (caldura mare) cred ca s-ar fi lasat pagubas...

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) poate se defecteaza ceva si o sa fie nevoie sa revii. cine stie daca nu cumva atunci o sa-ti deschida vecina? :))

    RăspundețiȘtergere