vineri, 25 martie 2011

Trei Doamneeee

Ma prezint impreuna cu colegul meu, la o adresa, la bloc, sa punem termopane.ne raspunde o doamna bine,50-55 de ani, al carei parfum imi era cunoscut,, dar de unde,, aveam sa aflu mai tarziu.
Inauntru,, alte 2 doamne,acelas parfum,una din ele, cea mai in varsta fiind proprietara, celelalte, prietena.
In fine , ne apucam de treaba, ni se serveste cate o cafea, din cand in cand 2 dintre doamne ne mai vizitau, ne mai intrebau,,parfumul din ce in ce mai puternic.Sa spun si ca una dintre doamne cea mai tanara,,45 de ani,nu s-a ridicat de pe canapea 2 ore cat am stat acolo.La un moment dat. colegul merge la doamne in sufragerie sa intrebe ceva si vine la mine razand
-nene, stii ce fac doamnele in sufragerie?
Ma uit la el mirat, intrebator/

-Beau doamnele coniac cu cafea. sticla e aproape goala iar una dintre ele nici nu se poate tine pe picioare, a incercat sa se ridice si a cazut la loc pe canapea.
S-a lamurit si misterul parfumului cunoscut mie si de ce doamna nu s-a ridicat deloc de pe canapea.
   Am terminat noi treaba, doamnele sticla si am chemat proprietara in camera sa-i facem un mic instructaj.
In loc sa fie atenta la noi, d-na a inceput sa danseze si sa spuna cantand
-Gata, am termopane pot sa umblu despuiata prin casa,,,nu-i asa domnu? si se uita spre mine
-Da doamna , dar numai noaptea si cu lumina stinsa
- de ce ? ma intreaba mirata.
-Doamna, operele de arta, mai ales antichitatile, sunt ele valoroase, dar nu toata lumea stie sa le vada frumusetea, raspund serios, respectuos si...  dus am fost.
  Cred ca d-nei i-a placut raspunsul meu, caci peste o saptamana , surpriza, comanda de termopane, la aceeasi adresa,, dar asta e o alta poveste.

  PS, o picatura de coniac , nu mi-au oferit si mie la cafea,,,,

Un comentariu:

  1. cred ca la asta se referea Giovanni Arpino cand a scris "Parfum de femeie"...la coniac...o mireasma care il face si pe un orb sa creada ca orice femeie este superba :))

    RăspundețiȘtergere