miercuri, 23 martie 2011

o familie simpatica

da norocul peste noi intr-o zi si mergem sa punem termopane si usi  de interior, la o familie simpatica foc,sot si sotie, 45-50 de ani,,unul mai ciudat decat altul.
Fiind noi 2 echipe, ne-am impartit,, 3 la termopane,, 2 la usi de interior(eu si un coleg) si pune-te pe treaba.
Treaba, treaba , dar poti? cand nu intreba d-na ceva, intreba d-nul si invers,, intrebari de te durea capul.
Usile de interior trebuia montate la sufragerie, baie si bucatarie.
Fiind de durata,, la anumite intervale de timp, cate un coleg mergea la baie, moment in care ori d-nul ,ori d-na, ori amandoi strigau
-sa nu trageti apa. vedeti ca e un lighean in baie, luati apa de la chiuveta si varsati in WC.
Si uite asa, cu intrebari,, cu ligheanul, cu am terminat  de montat si ultima usa,, cea de la baie,baie ai carei pereti erau mai plapanzi,, din BCA, motiv pt care i-am spus d-nei, ca o perioada n-au voie sa o deschida.
  Ascultatoare , d-na,, zice- am inteles,, dar cat timp n-avem voie sa o deschidem?
Nu stiu ce mi-a venit,,, dar i-am raspuns
- 3 zile d-na,, 3 zile,, ca e peretele slab,,
auzind raspunsul, colegul  meu incepe sa rada usor
D-na ma intreba,, cum 3 zile si noi cum o sa ne facem nevoile?
raspund din nou,, serios,,- luati ligeanul in camera doamna.
In momentul ala,, colegul meu,, care era in spatele doamnei, n-am mai rezistat.. l-a pufnit rasul, si-a pus mana la gura si a iesit din apartament, pe holul blocului,, radea cu lacrimi si era rosu foc.
am iesit si eu  dupa el  tot vijelios dupa ce am auzit-o pe d-na cum ii spune sotului sa faca pregatiri pt 3 zile,,pe langa lighean sa mai ia in camera si o galeata cu apa.
Cu greu ne-am potolit rasul si am intrat in apartament,nu scap., alta intrebarea - dar peste 3 zile putem sa intram in baie?
- inca nu,, ma sunati , vin verific si apoi vedem,, raspund serios, ( ce era in mintea mea , nu stiu,,, ca ca m-a stresat ligheanul ala toata ziua),, moment in care  colegul meu iar iese vijelios si rosu din apartament..
ma rog,, am terminat , am plecat,, am si uiat de ei, cand peste 3 zile suna telefonul,, cine era?doamna bineinteles,, sa ma duc sa vad daca se poate intra in baie, ca miroase in casa.
  Nu mi9-a venit sa cred,, oamenii astia au stat 3 zile cu ligheanul si galeata in balcon.Am fost am vazut, le-am dat voie sa intre in baie , ,am iesit repede si am ramas prieteni,,, m-au chemat cand au terminat cu renovarea in casa,, mirosea frumos, am baut o bere.. ce mai ,, viatae grea dar merita traita.



.

Un comentariu:

  1. =))))))))))) nu imi vine sa cred...chiar nu imi vine sa cred... m-am gandit ca pana la urma totusi s-au prins...dar nimic
    subtilitatea ar trebui sa fie interzisa...mai ales pentru tine :))

    RăspundețiȘtergere